ABC Leapşă livrească după alfabet




Pentru această leapșă, înșiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poți înlocui cu o carte preferată care conține acea literă în titlu. Ai voie sa pui în lista ta și carți care nu aparțin beletristicii.

Well, cum nu mi-a dat-o nimeni, am gasit leapsa de pe alt blog, habar n-am care, pentru ca postarea asta statea la drafts de mai mult de un an. Oricum, am inlocuit ce trebuia pe unde trebuia si... voila! Ta-dam!

A. Abaţia - Dan Doboş
Ă. Cum să vorbim copiilor dacă vrem să ne asculte şi cum să-i ascultăm pentru ca ei să ne vorbească - Adele Faber & Elaine Mazlish
Â. La râul Piedra am şezut şi-am plâns - Pablo Coelho
B. Zânele din Valea Cerbului - Nestor Urechia
C. Contact - Carl Sagan
D. Dans, dans, dans - Haruki Murakami
E. Hrana Vie - Ernst Gunter
F. Manuscrisul lui Fulcanelli - Scott Mariani
G. Pasagerii - Robert Silverberg
H. Întâlnire cu Hebe - Ovidiu Şurianu
I. Lumea inversă - Christopher Priest
Î. În căutarea oii fantastice - Haruki Murakami
J. Steve Jobs - Walter Isaacson
K. Iubita mea, Sputnik - Haruki Murakami
L. Lavander and Old Lace - Myrtle Reed
M. Magicianul - John Fowles
N. Foc în adânc - Vernor Vinge
O. Omul invizibil - H.G. Wells
P. Poarta - Frederik Pohl
Q.
R. Soarele gol - Isaac Asimov
S. Dicţionar de simboluri - Jean Chevalier & Alain Gheerbrant
Ş. Marte roşu - Kim Stanley Robinson (de fapt, aş include aici toata trilogia Marte)
T. Carantina - Greg Egan
Ţ. Colecţionarul de istorie - Elisabeth Kostova
U. Cercul crucii - Iain Pears
V. Vrăjitorul - Tim O'Brian
W. Grimpow. Drumul nevăzut - Rafael Abalos
X. Exploratorul - Jack McDevitt
Y. Jane Eyre - Charlotte Bronte
Z. Prizonierul din Zenda - Anthony Hope

(foto: wallpapersin4k.net)

Plec in cautarea cartii Q,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii