playlist de lucru. ce ascult când traduc



          Ce ascult când traduc...Am descoperit că melodiile cu versuri îmi distrag atenția, așa că mi-am căutat ceva care să curgă lin, domol, cu un ritm repetitiv. Uneori se găsesc fișiere lungi de 3 sau 6 ore, iar asta m ajută să-mi contabilizez mai bine timpul.

          SUNETE AMBIENTALE
          Cum sunt fan SF, evident că prima variantă este un fișier cu sunete ambientale... de unde altundeva, dacă nu de pe stația Deep Space Nine.


          Pentru cei care preferă altceva, am găsit și ascult mereu cu plăcere...

zgomotul focului din vatră, condimentat cu vâjâitul vântului
 

sunete de tavernă medievală

sunete ambientale dintr-un orășel medieval


          MUZICĂ INSTRUMENTALĂ
          Alteori am nevoie de o muzică mai romantică în urechi, așa că bag în difizoare următoarele...

o muzică de chitară
(din motive necunoscute, are un efect liniștitor asupra mea; din păcate - sau din fericire - am ascultat piesa asta pe repeat când traduceam o carte și observ că am asociat-o cu textul respectiv... așa că acum e pusă deoparte până uit de cartea respectivă
😄 și o voi putea asculta cu mintea limpede)

valsuri semnate de diverși compozitori (o selecție excelentă!)
 

          Alteori ascult teatru radiofonic, mai ales adaptări după Agatha Christie.
          Deocamdată atât, dar lista rămâne deschisă. Voi reveni.

          Cu drag,
          Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii