15 decoratiuni de Paste pe care le poti face in 15 minute

Pentru cine nu a avut timp sa faca decoratiuni de Paste in mod special, iar aici ma includ si pe mine :p am gasit niste idei care se pot pune in practica foarte rapid, fara mare bataie de cap si cu resurse relativ putine si la indemana: hartie creponata si/sau colorata, lipici, ata.

Incep cu primele si cele mai frumoase idei, gasite pe situl Marthei Stewart. Click pe titlu pentru a ajunge la tutorial. :)

(varianta mea rapida: se mototoleste o bucata de ziar si i se da forma de morcov, eventual se si lipeste cu scoci ca sa isi pastreze forma, apoi se infasoara in benzi de hartie creponata galbena sau portocalie; pentru frunze, se taie fasii verzi)

(varianta mea rapida: se face o forma de floare, eventual pe o hartie colorata sau de la ambalaj de cadouri si se lipeste in centru o forma de briose din hartie)

3. Ghirlanda cu iepurasi, din hartie glasata colorata
(varianta mea rapida: se deseneaza o forma de iepuras - sau se printeaza mai multe - si apoi se taie din hartie colorata; pentru briose, se lipesc iepurasii pe scobitori ascutite, iar pentru ghirlanda, se insira cu ajutorul unui ac, pe ata)

(varianta mea rapida: a. se picteaza lumanarile cu tempera verde sau b. se face un model de iarba din hartie verde, se infasoara in jurul lumanarilor si se prinde cu lipici)

(varianta mea rapida: inainte de a pune ouale in suporturi, se amplaseaza ''strategic'' si niste fire de iarba, rupte din curte sau parc; atentie! sa fie proaspete)

(varianta mea rapida: se sparg ouale nefierte in partea de sus, se golesc de continut, se spala sau se lasa la uscat, apoi se vopsesc cu tempera sau acrilice; se pun apoi in surpoturile de oua si se folosesc pe post de vaza pentru florile de mici dimensiuni)



(varianta mea rapida: se umfla un balon si pe el se lipesc bucati de servetel sau hartie, cu un lipici, avand grija sa ramana o zona libera in partea de sus; cand s-a uscat lipiciul, se sparge balonul si va ramane forma de ou supradimensionat, care se poate decora dupa cum vrea fiecare)

(varianta mea rapida: se umfla baloanele, se leaga pe o sfoara lunga, apoi se deseneaza sau picteaza buline pe ele, cu carioca sau cu tempera/acrilice)

(varianta mea rapida: oualor gata vopsite li se lipesc urechiuse taiate din hartie creponata, dupa care li se fac ochisori, nasuc si gurita cu markerul)

Si ce am gasit prin alte parti...

11. Rozete din hartie colorate
(varianta mea rapida: se fac din benzi de hartie colorata pliate, care apoi se lipesc la capete si se formeaza rozetele; la mijloc se lipesc desene specifice sarbatorii pascale)

12. Spirale decorative
(varianta mea rapida: spiralele se fac din cercuri mari de hartie colorata, pe care se deseneaza o spirala; se taie pe linie si se prinde de partea exterioara; de partea din mijloc se va prinde o mica decoratiune - trebuie neaparat sa fie usoara, altfel spirala va cadea prea mult)

(varianta mea rapida: se taie fasii de hartie verde in asa fel incat sa para iarba, se lipesc la capete; se pot decora dupa preferinta)

(varianta mea rapida: fasii luuuungi si subtiri dintr-o punga maro de cumparaturi, aranjate in form ade cuib)

(varianta mea rapida: la noi nu am vazut decat farfurii albe - sunt si cele mai ieftine - sau rosii; se taie fasii lungi si foarte subtiri din hartie creponata, in culori care sa se asorteze cu nuantele farfuriilor si oualor, se aseaza ''zburlite'' in farfurii, apoi in ele se amplaseaza ouale)

Super rapid, super simplu si de super-efect! Asa ca daca nu am facut nici o decoratiune pana acum...

Keep calm & craft on!
Lav

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Foarte frumoase si ingenioase. Din pacate eu nu am talent ... asa ca le cumpar ... decoratiuni-som

    RăspundețiȘtergere