Genuflexiuni, 31 de zile, 3 feluri

Am gasit azi ceva interesant pe net: o provocare la sport, mai aprecis o provocare pentru a face genuflexiuni, timp de 31 de zile. Apoi am dat si peste alte idei asemanatoare, usor diferite. Cred ca pentru uituci sau pentru cei cu program foarte incarcat, si ma includ si pe mine aici, care nu gasesc niciodata timp pentru sport (sau miscare mai multa decat mersul la magazin), ideea asta de joc/concurs e o motivatie in plus si mai ales una foarte simplu de retinut. La sala nu pot ajunge, acasa nu prea am nici timp si nici spatiu, dar voi incerca sa ma tin... si acum imi vin in minte vorbele unui cunoscut Daca spui ca incerci, nu vei reusi! Trebuie sa spui ca faci! :) En fin, ideea e ca trebuie sa-mi misc fundul de pe scaun si caut idei simple, usoare si interesante de care sa ma agat.

1. 200 genuflexiuni in 31 de zile - 1 singur tip de exercitii, via Sport&Sanatate cu Adriana Stanculescu. Scrie acolo cum se executa corect si multe alte lucruri. Pe scurt, asta e programul...

2. 200 genuflexiuni in 30 de zile - 5 tipuri de exercitii, via 30-Day Squat Challenge. La fel, in articol se gasesc toate detaliile despre cum se executa corect exercitiile. Pe scurt...

3. 100 genuflexiuni in 31 de zile - 1 tip de exercitii cu variatii, via Fit4Life (nu am link, imaginea am gasit-o pe google). De departe, mi se pare cea mai simpla varianta si cum am avut mereu probleme la genunchi cred ca asta voi si alege.

Keep calm and squat on,
Lavinia

UPDATES:
1 august 2013
Pana la urma am facut 48 in prima zi; nu stiu de ce, dar ramasesem cu impresia ca toate programele au 50 din prima. Ei bine, am gresit :)) si am facut mai multe. Si pot spune, testat pe mine, ca 20-30 din prima, ca persoana sedentara, nu e mult; eu am obosit de la 35-36, mai ales ca nu am respirat bine... vesnica mea problema cu respiratia. Nu am febra musculara, dar simt ca am lucrat putin muschii - fata de zilele in care stau numai si lucrez, deci cand nu ii simt deloc, acum da; dar nu e deranjant, ba chiar din contra, ma simt ''stapana'' pe corpul meu. 
Am facut genuflexiuni simple, mai intai cu palmele stranse in pumni si apoi cu bratele intinse in fata; prefer a doua varianta, imi tin mai bine echilibrul asa.
Dupa prima zi, ma simt in stare sa fac cea mai complexa provocare despre care am scris mai sus, adica nr.2... daca nu voi putea sa tin pasul, trec la nr.1.
6 august 2013
Am pus punct, din cauza ca ma dor genunchii. Si am pus pauza si programului de sport, pentru ca plecam in vacanta si vom face miscare in alt fel. Oricum, pentru a inlocui genuflexiunile, voi face exercitiul 2 de aici; sunt pusi la munca exact aceiasi muschi, ba chiar si cativa in plus.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii