Bailey's Birthday, de Elisabeth Happy

Nu am mai facut de mult timp un cadou si trebuie sa spun ca imi lipseste acest lucru; imi place cum se destind trasaturile si cum ia nastere zambetul ala de fericire pe chipul celui care primeste cadoul. In fine, ideea asta mi-a adus aminte de o carte pe care am citit-o ai demult cu cei mici... printre primele citite pe tableta.

Bailey's Birthday, scrisa de Elisabeth Happy si superb ilustrata de Andra Chase, este povestea unei fetite, Margot, extrem de entuziasmata de cea de-a saptea ei aniversare, care se apropie repede... in plus, in aceeasi zi e si aniversarea catelusului ei, frumosul dalmatian Bailey.

Patrupedul nu prea intelege care e toata agitatia, insa ii atrage atentia Margot, care spune ca vor primi cadouri extraordinare... dar numai daca vor fi cuminti.

Bailey se sfatuieste si cu alt caine, a carei stapana e prietena cu Margot si afla iarasi despre aceste faimoase cadouri despre care el nu stie inca nimic. Cu toate astea, se straduieste din rasputeri sa fie cuminte.





Cartea este inca gratuita (in momentul in care scriu recenzia asta) si poate fi downloadata pentru app-urile kindle de pe pagina amazon.com, aici.

Mihai si Maria au asteptat cu foarte mare interes si entuziasm cadourile. Si pentru ca in toata cartea se pune accent pe aceste cadouri, era normal. Pentru ei, cadourile lui Bailey au fost destul de dezamagitoare - se asteptau la ceva extraordinar de mare sau la foarte multe cadouri... insa au inteles ca dragostea celor din jur este mai importanta, cel putin pentru Bailey. Este asadar o carte care trateaza problema asta a cadourilor, iar pentru cine o are, poate fi un instrument bun.

La noi, desi am avut o perioada in care copiii cereau cadouri zilnic - normal, pentru ca si fusesera obisnuiti sa primeasca cate ceva la fiecare zile - s-a instalat linistea din punctul asta de vedere. Am inaugurat deja de ceva timp LISTA de cadouri, locul unde trecem jucariile pe care le vad si le vor si pe care le luam atunci cand luam banii (la salariu, adica) si asa am scapat de cererile constante si rugamintile infocate dupa jucarii.

Happy reading!
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii