Cat de frumoasa e padurea in aprilie...

Ieri, intr-o vineri insorita si luminoasa, D m-a luat la padure. Copiii erau la gradi, el isi terminase treaba, asa ca am dat o fuga-fuguta si ne-am delectat nitel cu liniste, pustiu si prospetime de padure, la mijloc de aprilie...





Drumul spre campie... si pe cat de frumoase aratau frunzele, ramurile, cerul albastru si norii, nici ceea ce am vazut pe pamant nu a fost mai prejos...

 ~ casa gandaceilor, intr-un trunchi de copac; la ''usa'', untisor si crini de padure ~


~ parul salbatic de la marginea padurii a inflorit si el ~







Am patit ca Scufita Rosie, intr-un fel. Era atat de frumos si atata pac si liniste, ca am uitat de noi facand poze si admirand... a trebuti sa marsaluim spre gradinita, ca sa luam copiii. Dar a fost superb! Am vazut si o veverita, dar nu am putut s-o prindem in poza, plus ca am descoperit inca un palc de mesteceni, in afara de cel pe care il stiam.

Primavara frumoasa,
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii