Capsunica maricica

Zilele astea am mancat capsuni... sau capsune... sa aleaga fiecare numele care ii place. :) Cam mari, nu cred ca sunt romanesti, nici macar de sera, insa gustoase, dar nu exagerat de dulci. Sunt din Obor, cu 7 lei kg.


Aceasta e capsunica... cea mai mare din punga. Luciul e natural :)) si e si foarte parfumata. ;) Cam cat de mare era, se vede mai jos.



Dupa un castron de capsuni, nu mai imi trebuie nimic. Decat relaxare si odihna, eventual la o plimbare, ca sa ne incantam si mintea cu frumusetile naturii. In ultimul timp simt ca am nevoie de legume si verdeata si fructe (am descoperit acum), asa cum am nevoie de aer... Si nu mai simt nevoia de dulce dupa ce le mananc.


Jumatate de portie de bunatate :) Cam atat poate sa manance Mihai, dintr-o data. Maria mai cere supliment, iar eu iau portia+supliment din start. :) Si mor de drag cand ii vad mancand astea si nu prostiile de dulciuri.

Me happy!
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii