6 ani de casatorie

Asta e primul an in care mi-am adus aminte de aniversarea asta. In primii ani uitam cu desavarsire. Atunci imi amintesc ca ma sunau ai mei sa ne felicite, iar eu eram luata ca din oala. Acum nu a mai sunat nimeni, dar mi-am amintit eu. How 'bout that?! :)))))

Inca nu am aflat raspunsul la intrebarea finala: dragostea dureaza 3 ani?, insa stiu ca au trecut 6 ani de love and marriage, uneori cu mai multa sau mai putina love, alteori cu mai mult sau mai putina marriage. Nu stiu daca exista retete, insa am gasit pe FB doua imagini cu citate, asa cum e la moda in vremurile astea, care exprima exact ceea ce simt si am invatat pana acum. :)

Reporterul a intrebat ''Cum ati reusit sa ramaneti impreuna timp de 65 de ani?''
Femeia a raspuns: ''Noi ne-am nascut intr-un timp in care, daca un lucru se strica, il reparam,
nu il aruncam la gunoi...''

Casnicia perfecta...
e formata din doi oameni imperfecti,
care refuza sa renunte unul la celalalt.



Eu sunt de moda veche, imi doresc asta. Sa vedem acum daca si cum ajungem pana acolo. :) Pentru ca, in cele din urma...

...the greatest thing you'll ever know
is to love 
and be loved in return

Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii