de-ale mele

Cartile d`amour ale lui februarie 2013

Anul acesta m-am hotarat sa citesc un gen diferit in fiecare luna. In februarie, am ales sa fie carti de dragoste si tema se portiveste la fix si cu reading challenge-ul de pe FB. Diferenta e ca, desi acolo m-am angajat la numai doua carti - Fata de hartie si Trandafiri -, sper sa citesc mai mult multe. Pe scurt, iata ce am ales...


Nu as fi crezut, dar e mai usor sa spui ca o sa citesti carti de dragoste decat sa le gasesti. Mie mi-a fost greu sa aleg, mai ales in romana. Dar nu ma mir ca nu stiu unde sa caut, avand in vedere ca pana acu ceva timp citeam numai SF. :)) De ales, le-am ales dupa descriere, coperta si pareri. Sper sa nu am surprize neplacute.

Hai cu love-ul! :))
Lavinia

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.