de unde sa incepi sa faci ordine

foto: corbis.com
am gasit azi o vorba inteleapta care zice asa: "inainte sa-ti faci ordine in dulap, fa-ti ordine in viata". ideea m-a lovit ca din senin, pentru ca probabil asta e si problema mea. mereu mi-am facut ordine in dulap, iar restul am asteptat sa se ordoneze de la sine.

[ later update ]
de fapt, mint. mi-am amintit ca anul trecut am inceput sa imi fac si ordine in viata, dar am esuat lamentabil. probabll ca am uitat dea asta tocmai pentru ca, inconstient, imi e greu sa realizez esecul. eram genul de om care simtea din toata fibra ca ''speranta moare ultima'' sau, si mai idealist, ca ''speranta nu moare niciodata''. draga mea bien pentur, afla ca speranta moare. din pacate, o data cu ea moare si omul, asa cum il stiai.

si acum ca am stabilit aceste fapte si am constientizat aceste sentimente, tocmai scriind despre ele, imi dau seama ca pot foarte bine sa ma duc sa imi fac ordine in dulap. viata mea e in regula.

cu drag,
lavi

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii