Dra Robot si zana Violeta

Dra Robot nu vine de la ''domnisoara'' robot, ci asta e numele ei. Dra.


Ieri seara am pus castile pe urechi, am luat creionul cu zane si ascutitoarea, cateva coli de hartie, m-am cocotat in culcusul de perne si pilote din patul moale si m-am apucat sa mai desenez cate ceva. Voiam sa desenez.. ce altceva, decat zane, insa inspiratia nu a venit pe moment si mana a adus-o la lumina pe Dra Robot. E un personaj in cautarea unei povesti.


Apoi a venit zi zanuca :)

Cand a vazut Mihai desenul cu zana a ramas uimit. Fara sa stie, m-a si complimentat.
''Vai, mami, dar... dar nu credeam ca poate sa iasa atat de mult ca in realitate'' :)

Zana Violeta e din povestea asta, are o coronita de petale mov si aripi de frunze. Salveaza plante. Vine la pachet cu imaginea din headerul actual al blogului. :)

Azi a fost o zi plina! Treaba de dimineata, apoi desenat si ascultat muzica frumoasa; am fost in transa si m-am relaxat foarte mult. Me happy. Pozele sunt facute la lumina lampii, cu telefonul meu drag; sper sa adaug detalii si ''pe lumina'', dar zau ca-mi place si atmosfera astora.

Pace,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii