Terri Thayer : Wild Goose Chase


imagine coperta: amazon.com
Nu e primul e-book pe care il citesc, insa e primul pe care il citesc in vacanta... si a fost perfect, relaxant si usor, asa cum orice carte de vacanta trebuie sa fie.

Wild Goose Chase, scrisa de Terri Thayer, a aparut in februarie 2008 la Midnight Ink, apare pe situl personal al autoarei ca fiind prima carte din seria A Quilting Mistery si este distribuita in perioada asta gratuit pe amazon (despre cum sa citesti carti kindle pe smartphone sau computer, am scris aici).

Pentru cine nu stie, quilting-ul este o indeletnicire prin care se fac tot felul de coverturi, huse, paturi, ba chiar si haine, din tot felul de bucati si resturi de materiale, cusute cu migala una de alta. Intamplator, e pe lista mea de hobby-uri de care sa ma apuc mai incolo, cand vor fi copiii mari :D

Wild Goose Chase este povestea unor crime ce au loc la o mare expozitie de quilting. Dewey Pellicano este o informaticiana care mosteneste de la mama ei un magazin maricel specializat pe comercializarea de materiale textile, tipare, unelte si carti legate de quilting. Aflata mereu in conflict cu Kym, cumnata ei, care se opune cu incapatanare informatizarii magazinului, si incercand sa se impace, pe cat posibil, cu accidentul rutier care a cauzat moartea mamei sale, Dewey se vede implicata fara voia ei in uciderea unei vedete din lumea quiltingului. Pe undeva pe acolo e si o poveste de dragoste, tratata cam adolescentin dupa parerea mea, dar... este.

Cartea nu e o capodopera, insa mi-a placut pentru marea calitate pe care o are: nu e previzibila. Si asta e tot ce imi trebuie. Am banuit cine e vinovatul, dar nu pot spune ca l-am ghicit dinainte si nici firul actiunii nu l-am intuit. Speram ca cei doi sa ramana impreuna, dar... dar. :)) Si mai arata un aspect interesant cartea asta: intotdeauna marile hobby-uri/pasiuni vor atrage si mari certuri/intrigi, lupte, invidie si multa, multa raca... In fine, cine stie, cunoaste.

In concluzie, o lectura usoara si placuta pe care o recomand. A, si imi place la nebunie coperta :D
Have fun!
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii