Flori de hartie cu 8 petale

Pentru cratfs, mai ales daca e vorba de activitati de vara, avem nevoie de flori! Stiu ca exista perforatoare mari care fac asta intr-o secunda, insa mi se par scumpe; poate, cand vom face multe-multe activitati in fiecare zi, sa cumpar unul... insa pentru cat facem acum, nu mi-e greu sa realizez singura florile. Asadar, tutorial despre cum am facut flori cu 8 petale, foarte simplu; pot fi de culori si dimensiuni diferite. Se iau doi copii sau cati are fiecare la dispozitie in momentul respectiv, ceva hartie colorata si o foarfeca si se trece la treaba... :))

Pasul 1. Se ia o coala de hartie.


Pasul 2. Se taie in jumatate, apoi si jumatatea se taie in jumatate si tot asa... Eu am indoit mai intai si apoi am taiat pe dunga, insa se pot trasa linii cu o rigla. Cu cat dreptunghiul va fi mai mic, cu atat si floarea va fi de dimensiuni mai mici. Alege un dreptunghi care are o dimensiune potrivita pentru cat de mare vrei sa fie floarea si treci la pasul urmator.


Pasul 3. Indoaie pe lungime, de la stanga inspre dreapta...


... si indoaie din nou, de sus in jos.


Pasul 4. Ridica unul din colturi pe o parte (pliaza latura mica pe latura mai mare care ii corespunde)...


...si apoi pe cealalta parte.


Pasul 5. Indoaie coltul inca o data, ca in imaginea de mai sus, dar numai pe una din parti.


Pasul 6. Ochiometric, taie un arc de cerc pana la indoitura mare...



...apoi desfa petala si taie si restul arcului de cerc.


Am obtinut asta... adica floarea cu 8 petale, inchisa. :)


Cand se deschide, arata asa! Cu cat arcul de cerc e mai tuguiat in sus, cu atat petalele vor fi mai lunguiete.




Noi deja le-am folosit la o felicitare, dar despre asta... alta data.

Spor,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii