Prima mea carte despre natura. Locuri plante animale (Teora)

          Prima mea carte despre natura: Locuri, plante si animale, de la editura Teora a fost foarte iubita de Mihai si Maria; si foarte educativa. Daddy i-a cumparat-o lui Mihai cand avea aproape 2 ani (in 2009) si am citit-o iar si iar, zilnic... Apoi a luat-o Maria si i-a placut si ei la fel de mult. Ceea ce imi place e ca si anul trecut, cand o vedeau printre celelalte carti, o luau si o citeau singuri (motiv de mare mandrie pentru ei) si le placea la fel de mult de fiecare data.
          Acum nu o mai baga in seama - logic, cartea este pentru 2-3 ani. Adevarul este ca deja stiu toate animalele si locurile prezentate in carte. Plus ca acum au o enciclopedie intreaga.
          As putea spune ca mi-a ramas mie cartulia asta - e plina cu amintirile zilelor si serilor in care le explicam despre animale terestre sau marine, cand le vorbeam despre desert sau ocean... As vrea sa cred ca le-am insuflat o pasiune pentru locuri si fiinte, pe care o duc acum mai departe invatandu-i sa si aiba grija de ele.
          Prima mea carte despre natura: Locuri, plante si animale este disponibila si acum in libraria online a editurii Teora, aici, la un pret foarte bun fata de alte carti asemanatoare; am cumparat de multe ori de pe situl lor si sunt foarte seriosi. Recomand cartea asta pentru copiii de 2-3 ani, care de abia incep sa invete despre natura, animale si locuri de pe planeta; cartea este cartonata, copertile buretate, imprimarea de buna calitate.








          Ce amintiri... cum ma asezam pe pat sau pe covor si Mihai turceste langa mine si ma intreba Mami ce e ala, de unde e ala, ce frumos e, e periculos? Ii povesteam tot ce stiam despre locurile si animalele din carte. Mmm, am trait vremuri bune si frumoase...
          Lavi

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii