Imi plac niste pantofi...

...nu o sa mi-i si cumpar neaparat, insa imi plac. Ta-daaamm!

Irregular Choice pumps


Nu mi-am dat seama exact de ce anume nu imi pot dezlipi ochii de la ei, dar dau vina pe culori... turcoaz, verde, rosu, albastru. Favoritele mele. E un amestec crud, proaspat, aproape violent. Cumva, ma duce cu gandul la diminetile de primavara-vara cand aerul este taios de curat.

Desigur, daca ar fi sa ironizez, le pot spune pantofi de clovn. Dar nu ironizez. Chiar imi plac.

Nu sunt destul de anosti pantofii aia uni, cu buline, paiete sau dungi? Unde mai pui ca trebuie sa te imbraci si nu-stiu-cum ca sa creezi o tinuta cat de cat. Ei bine, cu pantofii astia, nu mai trebuie sa creezi nimic. :)) Ei sunt pata de culoare, locul spre care se vor indrepta toate privirile.

Si am mai jos exact variantele purtabile, de la polyvore citire. Long live polyvore, by the way... pentru o fashionless girl ca mine e de aur. L-am descoperit ieri si sunt super incantata. :)

Varianta nr.1
Love These Shoes




Varianta nr.2
Two for Tea




Varianta nr.3

Flower Fashion





Varianta nr.4
Strawberry Fields





Varianta nr.5
Funky Garden Party





Varianta nr.6 (care arata ca pot fi purtati si la o tinuta casual)

Just something I threw on....



Si pentru ca sa-mi fie ziua si mai buna, am gasit si varianta cu toc mic, care nu arata la fel de spectaculos, adevarat, dar sunt mai purtabili si cred... cred ca m-as descurca in ei.

Shoes


Imi plac mult pantofii Irregular Choice... cred ca "cineva" si-a gasit o marca preferata de pantofi. :D

xoxo,
Lavinia

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Foarte draguti pantofi , iar asortati in variantele 1 si 4 te face sa-i vrei si mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cei cu toc mic nu-mi plac deloc, dar DELOC. parca ar merge si ca balerini, totusi.

    RăspundețiȘtergere