Crabi haiosi din plastilina... si creatori raciti

Asta este crabul meu :D
          Copiii sunt cam muciosi dupa zilele trecute si cum afara e cam urat ne-am hotarat sa facem tot felul de chestii prin casa. Nu mai trebuie sa spun cat de rau cade raceala asta taman in vacanta... mai ales ca saptamana viitoare, dupa Paste, era vorba sa plece intr-o mica vacanta la ai mei. En fin, vedem cum razbatem; deocamdata Maria are febra si Mihai e mai ok... culmea (!), dar nu are pofta de mancare :(.
          Tema zilei au fost crabii din plastilina. Modelul, daca ii pot spune astfel, este dintr-o carte foarte dragalasa despre care inca nu am scris, dar urmeaza. Mihai imi tot zicea sa facem activitatile de la finalul cartii si iata ca a venit si momentul asta.


        Am folosit plastilina obisnuita de data asta (o aveam cumparata de anul trecut), le-am explicat dinainte ce si cum trebuie sa facem si apoi ne-am apucat de treaba.
          Se fac asa:
          - capul si corpul crabului din 2 bile maricele, de aceeasi culoare sau de culori diferite, ca sa fie mai haios;
          - ochii din 2 bilute mici, din plastilina neagra;
          - picioarele din 4 batoane (noi le mai zicem macaroane sau stixuri) subtiri si lunguiete;
        - clestii, din 2 batoane mai groase si mai scurte decat picioarele, pe mijlocul carora se face o despicatura cu o bucata de carton sau cu o coada de lingura;
          Toate partile componente ale corpului se asambleaza ca in imaginile de mai jos si in loc de casa se poate pune un pion de plastic sau un cornet de hartie. Ideal, desigur... ar fi o scoica.



Crabul lui Mihai

Crabul Mariei

          Evident, au fost innebuniti dupa plastilina si ar fi vrut sa doarma in pat cu crabii, motiv pentru care de acum inainte vom lua numai moondough - sau cum ii zice pe romaneste :)) - trebuie sa vad daca si cat de toxic e. Diseara avem in plan un mozaic simplu, cu tematica de Paste... dar, ca sa-l realizam, depinde foarte mult de cat de bine se vor simti copii.

          Pe curand,
          Lavinia

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Iti multumim pentru adaugarea unei activitati atat de frumoasa si atragatoare, cum este plastilina, in Ludoteca noastra virtuala. Ne onoreaza prezenta ta prin toate celelalte activitati cu care imbogatesti colectia noastra de vara, de fapt colectia noastra, a tuturor mamicilor preocupate de lucrul cu copiii.

    RăspundețiȘtergere