Supa de cartofi cu rosii si... dafin

         Azi am facut o supa foarte buna, neasteptat lucru pentru mine, mai ales ca nu aveam chef deloc sa gatesc. Dar cum iezii cer de mancare, iar mie imi place sa le testez gusturile, m-am apucat de treaba... E prima mea supa de cartofi. Ingredientul "secret" a fost dafinul, care a dat un gust deosebit. :)


  • carne de pui
  • 1 ceapa
  • 1 morcov mare
  • 1 telina mica
  • 1 ardei
  • 2 cartofi mari de tot
  • 2 linguri pasta de tomate
  • 2 rosii mici
  • 2 frunze de dafin
  • sare, dupa gust
  • patrunjel tocat, cam cat intra intr-o lingura
         Am pus carnea la fiert, dupa ce am luat spuma am pus ceapa taiata fin si bla bla bla tot asa mai departe... Dupa vreo 30 de minute am pus telina taiata cubulete mici si morcovul. Ceva mai incolo am scos carnea, am pus ardeiul, apoi cartofii, pasta de tomate...Carnea, deja racita, am taiat-o mica si am pus-o la loc in oala, o data cu 2 frunze de dafin; am taiat felii subtiri doua rosii micute si le-am pus si pe ele, iar cand s-au fiert bine le-am scos coaja, am tocat patrunjelul si am acoperit.
         Si voila! Am servit cu iaurt simplu si... a fost o nebunie. Am putut sa mananc si eu, care nu prea mai am nimic in comun cu carnea.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii