Spuse funny #2

Maria vrea să se urce pe birou ca să vadă mai bine filmul de desene animate pe care l-am pus la computer... Asta, ca şi cum faptul că stă la jumătate de metru nu e suficient. Presupun că vrea să se simtă mai aproape de personaje, mai ales că rulează Frumoasa Adormită, iar ei le iubesc foarte mult pe cele trei Zâne Bune.

Nu scap momentul şi o atenţionez că nu are voie să se urce pe birou. Nu are efect decât temporar, dar cum Maria e ca un hazard cu două picioare şi două mâini foarte îndemânatice, mă risc.

- Maria, nu te urca pe birou. Vezi foarte bine şi de pe scaun. Uite, te trag mai aproape...
- Nnnu! spune apăsat, iar când se enervează o zice cu un ”n” lung.
O iau frumos de pe birou şi o aşez pe scaunul ei. Ea dă să se ridice iar.
- Maria, ce am vorbit... Nu!
- NNNNU!...
Tac şi mă uit la ea, aşteptând să îi treacă din supărare. Apoi adaugă încruntată şi sacadat, aşa cum vorbeşte ea când se grăbeşte:
- Nu-mai io am vo-ie să 'pun Nu.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii