Revelatiile lui D... si una mica de la mine

Revelatiile lui D dintr-o dimineata de sambata
Ca sa manance, mai ales acum ca Mihai e la regim, D se retrage in alta camera si ramane acolo inchis pana se imbuiba, urmarind un documentar. Azi, iese satisfacut.
- Am avut o revelatie, imi zice zambitor.
- Mmm...
- Mi-am dat seama ce misto e serialul cu Doctor Who si ala cu doctorii la care te uitai tu.
Clipoc! Clipoc! Clipoc!
De ce clipoc?
Pai pentru ca mi-am racit gura degeaba acum cateva luni cand i-am zis ca am descoperit niste seriale noi, interesante, la care sa ne uitam impreuna, ca sa mai stam amandoi, sa ne distram cumva, daca in alta parte nu putem sa mergem, la care el protesta mereu cu o voce dureroasa ca nu poate, ca ii place sa se uite numai la seinfeld, ca e prea obosit si ca nu se poate obisnui cu alte seriale care presupun, din punctul meu de vedere, o minima concetrare. Deci refuza orice propuneam - seriale sf, comedii, filme... desi ma chinuiam sa gasesc unele pe placul lui. Ca sa nu mai spun ca atunci cand am inceput sa citesc seria de carticele Doctor Who si i-am povestit cate de misto sunt nici nu a clipit.
Ok, deci ai avut niste revelatii? So what. Acum m-am obisnuit sa ma uit singura la filme.

Si acum, o mica revelatie de la mine, nu?
Noua ne plac mult emisiunile Man vs Wild cu Bear Grylls, plus ca in viata reala el e un om cu foarte mult bun-simt, fara aere de vedeta, deci numai respect din partea noastra. Dar eu nu stiu care e faza, ca ini ultimul timp, de cate ori apuc sa ma uit la emisiunea lui, il vad gol, uneori gol pusca.

Ieri era pe undeva in zapada si ger, cand deodata, zip! jos fermoarul, si-a scos titilicul (intelegeti ce e asta) si s-a pipilit pe schiuri, pentru ca acestea sa inghete si sa i se prinda mai bine de talpi. Ok... Apoi trebuia sa traverseze o apa. Inghetata, desigur. Ce face omul nostru? Pai se dezbraca, normal, ca sa nu isi ude hainele. Ok... Deci nu stiu, Bear Grylls gol pusca pe zapada, impingand rucsacul pus pe un sloi, pe rau... M-a apucat un ras isteric de nu ma mai puteam opri. Diud...
In alt episod, BG, tot pe la gheturi, zice omul ca i-e frig se dezbraca repede la chelea goala si incepe sa faca flotari. Ok... (explicatia e ca avea hainele ude si, ca sa nu faca hipotermie, trebuia sa isi incalzeazca corpul, cum altfel decat prin exercitii fizice)
Alta data, pe la tropice, ploua in draci, BG se dezbraca si face o baie intr-un lac. Ok...

Eu una, rad fara sa ma pot opri. De ce se dezbraca omul asta? Nu cred ca e necesar de fiecare data. For the lllllladiesssss, raspunde D din spatele meu, ridicand sprancenele subtil. :))))))))))))))

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii