Lose some, win some

Dacă ieri la prânz am renunţat de bună voie, dar cu mare tristeţe şi mâhnire în suflet, la cel mai mare şi mai vechi vis pe care îl aveam încâ de când eram mică, pe seară lucrurile au luat o întorsătură mai bună şi am ajuns ca din senin şi pe jumătate moartă (de-adevăratelea) la teatru (şi ce teatru...), iar azi mi se îndeplineşte alt vis, tot ca din senin, ba chiar pe nepusă masă aş putea spune, că deja devin din ce în ce mai imprevizibile. :)

Nush ce se întâmplă că mă răsfaţă viaţa, de ieri începând. O fi bine, o fi rău... Eu zic totuşi să nu mă învăţ. Sau da... de ce nu, până la urmă. E bine să ne facem şi noi, nouă, mari bucurii, dacă alţii nu pot. Aşadar, mă gătesc şi plec să petrec o seară de basm cu un suflet drag de care-mi era chiar foarte dor. Voi visa, voi râde, voi plânge (pe ascuns, în mine) şi voi trăi intens. Azi sunt bucuroasă. I love.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii