I'm "off" fashion

Situl vogue.com are saptamanal un articol dedicat celor mai bine imbracate femei, un top cu 10 aparitii la diverse evenimente. Nu am urmarit de vreo 3 ani ce se mai poarta - nu ca as fi fost "la moda" vreodata, dar asa de curiozitate, stiam -, dar acum ca m-am intors din munti si trebuie sa scot capul in lume, trebuie sa vad si eu macar ce si cum... Plus ca eu am zis intotdeaua ca e bine sa am mintea deschisa si sa stiu si ce se poarta/asculta/vede acum, ca asa o sa fie mai bine si pentru cei mici...

In fine, dau cu ochii de articol si, implicit de poze si raman inmarmurita. Probabil din cauza ca sunt demodata si batrana, nu inteleg moda de azi. Cu siguranta asta e. Altfel nu inteleg de ce s-ar purta haine care uratesc sau care dau o nota de vulgaritate.

Mai jos, la categoria "asa categoric nu!!!!" din punctul meu de vedere, intra chiar vestimentatia care la ei e pe locul 1, apoi cea de pe locul 10.


Mie una imi plac mult urmatoarele tinute, catalogate de ei pe pozitiile 6, 8 si 4.


Avand in vedere ca din 10, 2 nu imi plac, 3 da si restul imi sunt indiferente, parca nu e totul pierdut...

sursa (cu poze cu tot): vogue.com

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii