Chestii de făcut cu tricourile

Aproape din totdeauna, uniforma mea de mămică a fost compusă dintr-un pantalon sport şi un tricou. Rareori o rochie, fie ea şi de casă. Da, total plictisitor şi neatractiv, dar al naibii de practic şi lejer. Mai mult, după Mihai, tricourile au devenit ca o a doua piele; îmi place textura lor, felul în care se simt pe piele, faptul că sunt moi... Singura fază e că nu le pot purta aşa cum le cumpăr din magazine.

E chichiţa mea, trebuie musai să bag foarfeca in ele. La început le-am tăiat dublura aia insuportabilă din jurul gâtului, care pe mine mă sufoca, şi, pentru că odată tăiat materialul tricourilor se roluieşte frumos, treceam şi tăiam şi puţin din partea de jos şi de la mâneci, ca să arate peste tot oarecum la fel.

Oricum, mie îmi plac tăiate şi transformate.

Am găsit întâmplător nişte idei fantastice, ceva mai îndrăzneţe, ale unei doamne care transformă total tricourile. Nu e tocmai uşor de făcut şi implică o maşină de cusut (pe care o am!), dar rezultatele sunt foarte ok. Clic pe fiecare imagine pentru a ajunge la instrucţiuni.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Aşadar, am cu ce să-mi ocup timpul liber. Îmi place în mod special modelul 5, iar 3 ar fi o rochiţă foarte drăguţă pentru Marie.

surse: ideile şi fotografiile sunt luate de pe CraftStylish.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii