Adunate

Am devenit dependentă de facebook. Tocmai eu, care făceam mişto de D şi de feibuciştii lui. Ar trebui să îmi fie ruşine, dar în funcţie de cum îl foloseşti, F poate fi o imensă sursă de informaţii, iar asta... well, it's pure addiction to me. :D

Între timp s-au adunat o grămadă de chestii despre care acum nu mai am timp să scriu aici. Cum ar fi să povestesc că am fost cu Mihai la Alergologie, că i-am făcut un Prick Test şi restul, că o să facă la grădiniţă un fel de curs de karate, lucru de care sunt foarte încântată, de faptul că am mers în Parcul Titan şi că a fost foarte frumos, că am fost la nunta unor oameni dragi unde am dovedit încă o dată că pot fi de ”lemn” şi unde am auzit cea mai mişto cântăreaţă ever dar ever ever... plus postările mele cu rol de refulare în care, printre altele, să mă plâng de cum am avut eu în mână un super-job sigur, mişto şi plin de satisfacţii şi l-am lăsat să îmi scape şi apoi cum am mai avut o altă super-şansă şi cum am lăsat-o şi pe aia să zboare, ca la proşti :D.

La noapte sper să apuc să scriu ceva, deşi gândul unei cărţi şi patul moale mă atrage mult mai mult.

PS - A, şi Doamne, dacă eşti pe acolo pe undeva, dă-mi mintea de pe urmă şi fă-mă să-mi amintesc unde am pus încărcătorul aparatului de fotografiat, că am poze de făcut urgent. Mersi. :D

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii