Quickies... de "sezon"

* am aflat de ce ma doare capul in ultimul timp
* am contor de certuri care se opreste la 312/an... la gazeta, nu altfel
* aflu ca nu am sanse sa ma angajez
(desigur, se presupune ca am vegetat in astia doi ani, cum mi s-a spus; daca am avut timp, dupa 1 an sa lucrez macar part-time? nu, numai part-de-part-time :). daca imi pare rau ca am stat acasa 2 ani? nu. daca imi pare rau ca trebuie sa ma intorc intre oameni care gandesc, dupa trend, ca a sta acasa sa-mi cresc copii e ceva rau? categoric, da. urasc turmele si falsitatea.)
* si inca ceva despre intoarcerea femeilor-mame la serviciu
(am simtit si eu "nodul in gat" despre care e vorba acolo, de parca as fi facut ceva ilegal nascand si crescand doi copii... nu ca as astepta laude sau flori pentru asta, dar nici sa fiu privita ca un infractor; cam mult de citit, adevarat, trebuie sa fi interesat ca sa parcurgi pana la capat)

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

  1. vezi că iar ai necazuri cu articolul hotărât. o fi de la vegetaţie, că lipsă de lectură nu se pune problema

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo, dar lumineaza-ne, maestre, te las pe tine. Foloseste-te de ocazia asta ca sa ne arati inca o data cat de bun si priceput esti. Poate scrii si un post pe blog, eu una, desi mi-am dat seama, nu voi corecta... Si nu ca ar fi vreo scuza, da' am scris dupa o noapte nedormita, in graba ca trebuia sa il pregatesc pe Mihai de gradi. Si sa stii ac nu mi se intampla numai mie, ci si la "case" mai mari, de la care ai alte asteptari, so...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum se numeşte omul care, atunci când îi atragi atenţia asupra unei greşeli, reacţionează agresiv?

    1. încăpăţânat
    2. nătărău
    3. infatuat

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am fost agresiva. Te-am injurat cumva, am sters comentariul? Nu. Era vorba de ironie, dar nu se poate concepe ca exista asa ceva la mine, nu?...

    In fine. Ca sa vorbim despre ceea ce e relevant aici, am observat ca am scris "copii" in loc e "copiii" - asta e greseala.

    RăspundețiȘtergere