Test: Ce am fost... hat demult

Desi e iar foarte tarziu sau mai bine zis foarte devreme si stiu ca ar trebui sa fiu in pat, desi hotarata sa termin de parcurs blogurile de pe bara si atat, nu am rezistat tentatiei de a mai da un clic spre "alta parte"... la propriu si la figurat, dupa cum o sa se vada. Am mai spus ca imi plac jocurile gen leapsa, teste de tot felul, oricat de aiurea ar fi. E si asta o distractie relaxanta.

Ajung asadar undeva unde mi se spune ca daca bag ziua, luna si data nasterii aflu ce am fost intr-o viata anterioara. Ok, ia sa vedem, desi stiu ca vor aparea aceleasi rezultate ca la alte mii, daca nu sute de mii de persoane nascute in aceeasi zi cu mine.

Si zice-se asa:
Analiza vietii anterioare:

Se pare ca ai fost...femeie in ultima ta viata.
Te-ai nascut undeva in teritoriul modern din Senegal in jurul anului 1200.
De profesie, ai fost circar, muzician sau actor.

Caracterul vietii anterioare :
Ai fost o persoana importanta si onesta. Asta nu te-a ferit de dusmani rauvoitori care, in aceasta viata vor trebui sa-si plateasca datoria karmica.

Lectia vietii anterioare adusa in prezenta incarnare :
Datoria karmica iti cere plata in ingaduinta, bunavointa, toleranta si dragoste. Invata tu, dar invata-i si pe altii ca violenta si cearta sunt cateva din relele lumii, care trebuie eradicate.

Iti suna familiar ?


foto @ corbis.com

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii