Lucky bitch

Tocmai cand lucrurile nu mergeau tocmai de minune pentru mine, ma trezesc insa ca imi surade, de nicaieri, norocul, lucru rar intamplat, de fapt niciodata intamplat pana acum in cazul meu. Ceea ce ma face sa cred, asa, cu o particica de creieras acolo, ca poate nu e cazul sa fiu atat de "down" si ca probabil ar trebui sa ma ridic. Odata si-odata. Adicatelea, tocmai intr-o perioada cand sunt la pamant de tot, aflu ca am castigat niste bilete la film. O fi, n-o fi ceva extraordinar... eu zic ca e. Nu aveam in program nici o iesire de gen, asa ca totul cade perfect. Urmeaza asadar zilele astea o sedinta de deconectare fizica si vizuala, eventual alaturi de gagica mea de care imi e foarte dor; Daddy nu cred ca e amator sa mearga cu mine, decat poate alaturi de mine si de gagica. Oricum ar fi, o sa fie bine. In cele din urma... Pe sistemul "we all have to die a bit every now and then and usually it’s so gradual that we end up more alive than ever. Infinitely old and infinitely alive", cum zice Roberto Bolaño. I'll be ok.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii