Ciocolata cu ghimbir... mmmmm

Sunt moarta dupa dulciuri... mai ales ciocolata. Iar daca ar fi sa am vreo alta meserie si daca nu as trai in izolare in casuta mea micuta din creierii muntilor, probabil ca mi-ar fi placut sa fiu degustator de ciocolata. Preferatele mele sunt, categoric, ciocolata cu alune si cea cu martipan.

Oricum, nu stiu cine vine cu ideile acolo in tara de unde vine ciocolata, dar am avut si eu parte de rezultatele uimitoare ale muncii lor. Cine s-ar fi gandit ca din ghimbirul ala, iute rau pentru cine nu stie gustul, ar putea iesi vreodata o ciocolata? Eu, nu. Si totusi...

Recunosc, am gustat cu teama pentru ca nu imi place deloc gustul iute si ma asteptam la o catastrofa, ca in cazul ciocolatei cu chili... Departe insa. E o ciocolata divina... echilibrata. Bucatile de ghimbir par mai degraba mici bucati de alune, desi sunt putin iuti. Un gust minunat, numai usor intepator si putin amarui, dar nu in exces, atat cat sa ii placa si celui mai mare iubitor de ciocolata cu lapte :D.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii