Vulpea, vinul si Cd-ul


Cica isi cumpara vulpea un butoi de vin din Franta. Vin scump, nu-stiu-ce, si merge acasa. Se raspandeste zvonul si vine iepurasul la vulpe la vizuina:
- Auzi mai vulpe, nu imi dai te rog si mie un pahar de vin? As vrea sa gust, ca imi place foarte mult...
- Stiam ca o sa veniti toti sa imi cereti si o sa raman fara, asa ca l-am pus undeva sub pamant, la 10 metri adancime.
Trec cateva ore si vine ursul la vulpe.
- Auzi mai vulpe, nu imi dai te rog si mie un pahar de vin?
- Pai nu, ca stiam ca o sa veniti toti sa imi cereti si o sa raman fara, asa ca l-am pus
undeva sub pamant, la 10 metri adancime.
A doua zi isi cumpara vulpea un cd cu Modern Talking, se lauda si uite asa ajunge sa stie toata padurea de cd-ul vulpitei. Si vine iepurasul:
- Auzi mai vulpe, imi poti imprumuta si mie cd-ul cu
Modern Talking? Ca imi place foarte mult si vreau sa vad daca merita cumparat...
- Stiam ca o sa il vrei, dar poti sa il zgarii asa ca l-am ingropat sub pamant la 10 metri adancime.
Trec cateva ore si vine ursul la vulpe...
- Auzi mai vulpe, imi poti imprumuta si mie cd-ul cu
Modern Talking? Ca imi place foarte mult si vreau sa vad daca merita cumparat...
- Nu, ca stiam ca o sa il vrei si o sa il zgarii asa ca l-am ingropat sub pamant la 10 metri adancime.
Pleaca ursul si vulpea intra in casa.
La un moment dat suna cineva la usa: era cartita, beata, cantand "Cherry cherry lady…''



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii