La 1.000.000...37 de ani

          Google mi-a aprins șase lumânări de ziua mea. Azi împlinesc 1.000.000...37 de ani de când a explodat steaua aia din care au apărut elementele chimice de bază ale vieții. Fierul, cel puțin, de acolo mi l-am luat. Și doar 37 de ani de când umblu pe pământul ăsta și respir aer cu parfum de liliac, trandafiri și viorele.
          De azi pot spune că am 37 de ani, deci. Azi noapte, când m-a pupat, Maria mi-a spus că parcă preferă mai mult cum sună 35, iar Mihai că preferă 33; le-am spus că dacă așa le place, atâta să considere că am. Oricum pe lângă aștia 37 mai am alți mulți și chiar și așa încă mă nasc în continuu. Întâmplător, așa cum apare sub bara de căutare din Google, și eu încă mai caut, deși nu mă simt mereu neapărat norocoasă.

          Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii