Atacul Artei (Disney Junior) in romana, spaniola si engleza

Am spus in postarea trecuta am folosit o "tehnica" de la Atacul Artei. Si cum uit mereu crafturile pe care le fac ei, am cautat filmuletele de pe ici-colo si le-am pus aici, intr-un playlist. Ma interesau mai ales cele in romana, dar nu am gasit decat doua la care sunetul sa fie bun, asa ca m-am decis sa pun linkuri catre tot ce gasesc, poate ajuta pe cineva... Eu stiu sigur ca vreau sa incerc cate ceva.

IN ROMANA
Desene in stil african (Atacurile artei africane)
Pasare zburatoare din carton

IN SPANIOLA
Taxi din cutie de oua
Figurine din pietre pictate
Scrisoare pop-up cu vampir
Insecte uriase din baloane
Sablon dintr-o cutie de carton
Suport de tablouri/fotografii din bete de inghetata
Tablou abstract in doua culori
Paper Doll - Figurina din carton/hartie
Litere in relief (de la minutul 4:46)
Ambalaje de cadouri din hartie normala si creponata
Muste pliciuite haioase

Lista e in continua actualizare.
Spor,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii