Bradul, cozonacii, omul de zapada si sfarsitul de an

Bradul
Spuneam aici ca nu voi impodobi niciun brad adevarat de Craciun pentru ca ar fi fost sufocat de dragostea pe care i-ar fi aratat-o Mihai si Maria. Zis si facut. Am folosit o ghirlanda cu lumini albe ca sa fac conturul bradului, am agatat cateva globulete rosii si doua decoratiuni hand-made de brad, cumparate de anul trecut cu revista Casa si Gradina si am mai "aruncat" o ghirlanda argintie cu clopotei. E simplu si atat de mult imi place ca ma voi desparti cu greu de el. Sper ca se vede cate ceva din poze.



Cozonacii
Cozonacii au iesit buni, am fost laudata de majoritatea celor care au gustat. Eu insa sunt mai perfectionista si promit sa mai lucrez la reteta pana imi ies ca cei de la mama de-acasa.




Omul de zapada
Daddy si Mihai au facut un om de zapada, contemporan, cu care au si castigat un concurs de oameni de zapada, pe net (azi ia Daddy cadourile, am inteles). Eu am stat in casa, la caldurica si am citit Colectionarul de istorie de Elisabeth Kostova, carte primita de Craciun, care m-a acaparat total, in ciuda aerului malefic ce o inconjoara - dar despre cartile (mele) malefice, la anul, ca nu mai am timp in anul asta.




Sfarsitul de an
Si in sfarsit... vine noul an. Nu simt asta, mai mult ca niciodata. Nu am facut pregatiri speciale, nu plecam nicaieri, nu am cumparat artificii, nici macar sampanie. Va fi o seara la fel de ciudata ca si Craciunul asta, banuiesc... Sper sa o petrec cu iubitul meu, Daddy, eventual iubindu-ne si lafaindu-ne intr-un dolce far niente, si nu lucrand. Sau poate nu, avand in vedere ca "munca" la noi nu e neaparat o corvoada...

Singurul lucru interesant pentru mine la sfarsitul asta de an, e ca in dimineata asta, incepand cu ora 7, incepe o eclipsa de luna partiala. Luna vad ca e exact sus pe cer acum, mare cat o farfurie de pizza (vezi, Daddy, nu am uitat), deci sunt sanse mari-mari sa prindem si noi ceva actiune celesta pana rasare soarele. Un sfarsit de an marcat de o clipsa de luna... yup, that's somehing.

In rest... this is it pentru 2009. Inchid un an in care am mai facut un copil :)))) (sa vedem ce planificam pentru 2010...), dar am si pierdut multe lucruri la care tin si care au lasat in urma un gol ce nu poate fi acoperit.

Toate cele bune tuturor!
Si sanatate (stiu eu de ce :) )

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii