TAG: despre viață (2017)

Am găsit leapșa asta pe A Drop of Inspiration, un blog descoperit de curând, și cum sunt maaare amatoare de jocuri de genul ăsta... am sărit la apel.


1. Liberă prin viață ori răsfățată într-o colivie de aur?
Categoric liberă.

2. Zi sau noapte?
Noapte.

3. Cafea sau ceai?
Ceai, aș fi răspuns acum două luni. Acum e cafea și nu sunt neapărat mulțumită de situație.

4. Numește 3 ființe și 3 obiecte fără de care viața e pustie.
Greu.
La ființe nu pot scrie numai 3; știu că majoritatea vor scrie copiii, soțul și eventual un părinte, dar eu am încercat să răspund la întrebarea asta închipuindu-mi-i pe toți oamenii la care țin, aliniați pe buza unei stânci, și încercând să stabilesc pe care dintre ei, numai 3, să-i țin în viață și pe care să-i împing dincolo... Nu am putut.
La obiecte e mai simplu: smartphone-ul, dar nu pentru rețelele sociale, ci pt că e.. telefon, deci pot vorbi cu cei dragi, și în același timp un mini-computer - pot citi infinit de multe cărți pe el, pot asculta piese de teatru, povești sau muzică. Geanta mea galbenă 😍. Internet-ul.

5. Îți place să dăruiești ori să primești?
Să dăruiesc altora. Dar de multe ori îmi fac daruri și mie însămi. 😂

6. Iubești copiii? Dar ei pe tine?
Da. 😅

7. Ieri sau mâine?
Mâine. Altfel, categoric azi.

8. Îți surâde ideea de a aduna tot ce scrii, gândești sub formă de carte?
Nu neapărat, pentru că sunt gândurile mele, nu se aplică musai și altora.

9. Dai și fugi ori lupți până la capăt?
Lupt până la capăt. Din păcate, plătesc un preț scump pentru asta: propriul meu echilibru interior. Acum învăț că uneori în viață e mai bine să renunț - sau, cel puțin, să știu să-mi aleg mai bine bătăliile.

10. Carte sau film?
Carte. De o sută de ori cartea.

11. Un cuvânt care te reprezintă.
Pe moment, vânt. Lupt din greu să mă reprezinte cuvântul furnică și, chiar mai bine, fluture.

💖
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii