TAG: obiceiuri de iarnă/Crăciun (2016)

Winter Tag, adică niște întrebări despre ta-daam IARNĂ și preferințele mele legate de anotimpul ăsta. E o chestie care se face des pe bloguri sau vloguri pentru că e amuzant și nouă, fetelor, ne place la nebunie să vorbim despre lucrurile pe care le adorăm. 😛

Eu îl iau ca un exercițiu de introspecție și conștientizare, dar dacă ajunge cineva pe aici și vi se pare interesant, go ahead & have fun...

1. Top 3 articole de îmbrăcăminte pentru iarna asta
...fular + palton + ghete de munte.
Da, sunt această divă elegantă care-și poartă ghetele de munte în oraș, ce să fac. Cum la noi nu a nins mai deloc - doar 2 zile și alea la o săptămână distanță - nu am avut nevoie de ghete de iarnă. Nu port pantofi cu toc sau alte cochetării pentru că nu vreau să alunec. Îmi place să-mi fie cald așa că un fular uriaș e necesar și am unul drăguț pe care l-am primit cadou de la nepoata mea - are vreo doi metri lungime fularul și e suficient cât să mi-l înfășor până la urechi; îmi ține atât de cald că nu mai am nevoie de căciulă, deci URAAA...! Prefer paltonul pentru că de anul ăsta am început să urăsc pe bune gecile de fâș.

2. Top 3 produse de beauty preferate în timpul iernii
...produse de hidratare + balsam de buze + mascara rezistentă.
Am pielea uscată și temperaturile scăzute fac ravagii în viața mea :)). Așa că am nevoie de hidratare pentru față: de obicei folosesc creme obișnuite, românești, dar zilele trecute am încercat o mostră de la Bioderma, o cremă specială pentru pielea uscată care mi-a plăcut în mod special și pentru că nu avea parfum - BIG LIKE pentru asta, e motivul pentru care o să cumpăr o butelcă de cremă de la ei. Când simt că am pielea foarte uscată, folosesc ceva natural și super simplu - ulei de shea sau de unt de cacao. Uleiurile astea le mai folosesc uneori și pentru păr, în special la vârfuri. Pentru buze am cel mai bun ever balsam reparator, Lip Doctor de la Jovis, cu care nu am nici o problemă și care a reparat întotdeauna și buzele uscate ale copiilor. Love it!

3. Accesorii preferate de iarnă
N-am... ceva special.
În toamna asta mi-am cumpărat (în sfârșit, pentru că îmi doream de mult), un set de bijuterii cu galaxie și apoi o pereche de cercei cu trei steluțe - centura lui Orion îi spun eu și îi ador pentru că fac parte din constelația mea preferată. Pe ăstia îi port cel mai des. De Crăciun am purtat niște cercei cu braduț și un colier pe care mi l-am făcut singură. Deci port ce îmi place, anul acesta nu am ținut cont că e iarnă.

4. Ce îmi place la iarnă
În primă instanță aș zice că nimic, nu e anotimpul meu preferat... apoi îmi dau seama că am ceva amintiri plăcute de iarnă, deci:
- omul de zăpadă uriaș pe care l-am făcut acum vreo 5 ani cu copiii (e una din cele mai frumoase amintiri);
- felul în care sclipește zăpada pe pământ, atunci când e înghețată și e seară;
- nasurile roșii și obrajii îmbujorați;
- faptul că parcă (parcă) oamenii par mai deschiși, mai luminoși (sau o fi din cauza luminițelor care li se reflectă în ochi.

5. Băutura preferată de iarnă
Vișinataaa!... 😛 Și mai pun alături ciocolata caldă sau cacao cu lapte.

6. Film/e preferate de iarnă
Oh, Doamne, într-un timp eram înnebunită să văd iarna filme de iarnă sau Crăciun. Anul ăsta, ioc. Preferatul meu era It's A Wonderfull Life! Încă nu e timpul trecut...

7. Muzica preferată de iarnă
Păi cum iarna e legată de Crăciun, ar fi ceva cu colinde. Anul acesta, fix cu o săptămână înainte de Crăciun, am găsit pe Instagram un clip cu o cutiuță muzicală.


Și pam! asta am vrut să ascult - colinde cântate de cutii muzicale. Cel de mai sus m-a obsedat cateva zile la rând. Apoi am căutat și pe youtube. Sunt foarte odihnitoare. Cel mai mult am ascultat clipul de mai jos.




9. Un lucru pe care ți l-ai dorit de Crăciun anul acesta
Vopsea albastră de păr. Am primit-o.

10. Mâncarea preferată de Crăciun
Cozonacul făcut de mama, pe care îl mănândc mereu în prima zi de Crăciun cu o cană mare de cacao cu lapte. E un obicei pe care îl am de când eram mai mică. Și de obicei repet în prima zi a anului.

Posibil în timp să mai adaug întrebări, dar momentan...

That's all folks!
💖
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii