Visător în lumea Lego


Pentru că este... visător, Mihai nu prea reține temele pe care le are de făcut. Iar uneori lucrul acesta are consecințe chiar amuzante. Dacă în primii trei ani de școală a fost un chin din cauza faptului că uita ce teme are pentru acasă (pentru că a mers mult timp cu temele nefăcute și apoi pentru că trebuia să sun mereu pe câte cineva să iau temele), acum, în clasa a III-a lucrurile s-au mai așezat. Cu toate astea, uneori mai există „rateuri”; așa cum s-a întâmplat joia trecută...

Joi seară a spus că are două pagini la mate. Bun și făcut!
Azi, luni, când a ieșit de la școală...
- Aveți teme, Mihai?
- Ăăă... păi să vezi... Avem, dar eu nu am. Adică, dacă nu făceam joi... vreau să spun că joi an făcut o pagină în plus. Și azi ceilalți copiii au făcut-o în clasă, dar eu o aveam deja făcută... așa că am visat în schimb...
- Și doamna ce a zis?
- Păi n-a zis nimic. S-a bucurat că am făcut pagina acasă.

He he he.


:D
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii