O seară liniștită, cu prăjitură în cuptor și prințesa Aurora

Când era mică, Mariei îi plăcea foarte mult desenul animat Frumoasa Adormită, realizat de Disney în 1959. Ne uitam împreună, cântam, dansam și era foarte fericite. Și, dacă stau bine să mă gândesc, parcă acum observ că a împrumutat o parte din gesturile delicate ale Aurorei - mersul (uneori) și unele gesturi cu mâna...



Ei bine, după mulți ani în care desenul ăsta a rămas uitat în dulap, făcând loc altora mai noi, mai flashy și mai cool, astăzi am hotărât să îl readuc la viață. A fost o seară parțial numai pentru fete, pentru că băieții noștri plecaseră la cumpărături. Așa că am făcut o prăjitură cu Maria și apoi, în timp ce tava se cocea frumușel în cuptor, noi două ne-am uitat la Frumoasa Adormită; s-a culcușit lângă mine ca atunci când era mică-mică și în cele din urmă s-a urcat la propriu în brațele mele. La scurt timp au venit și ei acasă și Mihai a tras cu ochiul la televizor... și el se uita cu noi înainte.

A fost o seară liniștită, caldă, tihnită... Da, am renunțat la 4 pagini de tradus, la publicarea unui articol pe blog, la începerea unei broșe noi și chiar la strânsul rufelor care așteaptă să fie puse în dulap de trei zile deja... DAR cred că e important să păstrăm tradițiile, chiar dacă e vorba uneori de amânarea unor treburi importante pentru casă, pentru niște lucruri simple cum ar fi Privitul la Film Împreună ori Sâmbăta cu Clătite ori Prăjiturile Făcute Împreună... sunt amintiri vii și dragi pentru copii. Și, peste ani, asta își vor aminti.

Liniște,
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii