clasa a III-a

Mi-am făcut temele cu bine. Am primit un „Bravo!”

Zilele trecute, Mihai a avut genul ăla de exercițiu cu enunț straniu: să scrie propoziții de 3-4 cuvinte care să înceapă cu aceeași literă, adică „a”. La început nu am priceput nimic, noroc cu exemplul din carte. Ei bine, după ce a scris pe caietul de teme, m-a apucat talentul și pe mine și cu drag am început să încropesc propoziții după cerința enunțului. Ador să scriu cu stiloul - stiloul cu cerneală și peniță, nu cel modern, cu cerneală care se șterge.


La final, Mihai mi-a dat calificativ! Am luat BRAVO!!!
Și s-a semnat așa cum o fac și eu, cu inimă și față zâmbitoare.

:)
Lavinia

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.