Broșa de iarnă (care s-a vrut a fi de toamnă)

Ta-daaam! Prima „chestie” cusută după... nu știu, să fie un an sau mai mult. :) Pur și simplu m-am trezit într-o zi cu chef de creat ceva cusut, ceva de toamnă, o broșă pe care să o port cu haina bleumarin de lână. Problema e că, la final, toată lumea care a văzut rezultatul muncii mele mi-a spus că de fapt arată ca o broșă de... iarnă. :)


După cum spuneam, m-am trezit cu chef de cusut, meșterit, creat - spuneți-i cum vreți. Așa că am întins pe lădița de lemn câteva foi de fetru, câteva bile de lână împâslită, mărgele de lemn în mai multe culori, sârmă, ață...  orice mi s-a părut că aș putea folosi și am lăsat inspirația să vină.


Evident, pe parcurs am mai adăugat câteva „ingrediente”: sfoară de diferite grosimi, ghinde, ațe de diferite culori.

După ce mi-am dat seama ce anume doresc să cos și cum să arate broșa, am făcut un șablon din carton pe care apoi l-am pus pe fetru, am trasat conturul și am tăiat. Pentru ambele frunze am folosit același șablon, doar că pentru frunza mai mică a trebuit să mai tai din carton.

Apoi m-am apucat de cusut. Nu pot spune că am avut un plan bine stabilit dinainte, am lucrat după ochi, cum îmi place mie să spun și cum fac de obicei. Pe parcurs mă gândeam să mai cos o mărgea ici, una colo, să mai pun și o bucată de sfoară...


Iată și câteva detalii:


Și... broșa de fetru, la final. Mi s-a spus că pare mai degrabă de iarnă - bănuiesc că din cauza combinației de verde cu roșu, care e parcă intrată în inconștientul colectiv ca fiind reprezentativă pentru iarnă. Nu-i bai, e ok, îmi place oricum!


Acum, am deja în gând o broșă de fetru specială pentru iarnă, de data asta gândită așa de la început. Timp să am! Și ceai fierbinte cu lămâie, povești radiofonice de ascultat și copii curioși în jurul meu, așa cum s-a întâmplat și acum.

Happy meștereală!
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii