Mi-am făcut cercei. Din inimă

Acum e iarași frig afară și plouă, dar cercelușii ăștia i-am făcut zilele trecute, când era frumos și soare și cald. Și acum îmi încălzesc inima, pentru că i-am legat pentru totdeauna de ideea de căldură și lumină și „apropiere”...


Materiale:
  • 4 mărgele de coral
  • 4 ace aurii lungi
  • un clește cu capetele rotunjite

Pentru început, am tăiat capătul teșit a două ace pentru a face o jumătate din forma de inimă. Pe sârma dreaptă am băgat cele două mărgele și apoi am rotit de capăt până mi-a ieșit și cealaltă jumătate de inimă. Apoi m-am apucat să fac cealaltă inimă. Nu, nu mi-a ieșit din prima, dar nu este nici extrem de dificil. Mai greu a fost să fac și a doua inimă la fel, păstrând dimensiunile și proporțiile.

La final am făcut tortițele cerceilor. Inițial am vrut să folosesc tortițe gata făcute, modelul standard, însă erau mai subțiri și diferența era vizibilă. Așa că m-am luat după ele și am făcut tortițe speciale pentru cerceii ăștia.

Mai e nevoie să spun ce reprezintă? Cele două mărgele sunt M & M, aflați mereu în inima mea. :P Și odată ce i-am terminat i-am purtat aproape non-stop. Acum mă gândesc cum să fac și un medalion mic.

Happy meștereală!
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii