reading challenge

reading challenge 2015 cu 50 de titluri

Am mai incercat de doua ori si nu a mers, dar vad ca nu ma pot abtine sa nu reiau ideea asta. In fond, poate - de fapt, stiu sigur - ca nu mi-ar strica ceva organizare. De data asta urmez reading challenge-ul si pe good reads, cu update pe FB. Deci poate de rusine ca la finalul lu 2015 nu vor fi aratate decat 2-3 carti din lista, trebuie sa ma tin. Si nu e vorba ca nu citesc, ci ca se pare ca sunt incapabila sa citesc o lista de carti stabilita dinainte... mereu apare cate ceva nou si parca mai interesant, nu? Hehe. De data asta, am preluat o idee / imagine care a circulat pe Fb de dinainte de revelion si care are avantajul ca te lasa sa alegi...

Asadar...

In 2015 promit sa citesc...

01. o carte cu mai mult de 500 de pagini
Eric Berne - Ce spui dupa ''Buna ziua''?
02. o carte clasica de dragoste
[03] o carte care s-a ecranizat
John Green - Sub aceeasi stea
04. o carte publicata anul acesta
05. o carte al carei titlu sa contina si o cifra
06. o carte scrisa de un autor mai tanar de 30 de ani
07. o carte fara oameni
08. o carte amunzata
09. o carte scrisa de o femeie
10. o carte din genul mystery sau thriller
11. o carte cu un singur cuvant ca titlu
12. o carte cu povestiri
13. o carte a carei actiune se petrece in alta tara
14. o carte de non-fictiune
15. prima carte a unui autor cunoscut
16. o carte scrisa de autorul preferat, dar pe care sa nu o mai fi citit vreodata
17. o carte recomandata de un prieten
18. o carte care a castigat premiul Pulitzer
19. o carte bazata pe o poveste adevarata
20. o carte care se afla printre ultimele pe lista de citit
21. o carte preferata de-a mamei
22. o carte care ma sperie
23. o carte scria acum mai mult de 100 de ani
24. o carte aleasa dupa coperta
25. o carte pe care ar fi trebuit sa o citesc in scoala, dar... nu am citit-o :P
26. o carte de memorii
27. o carte pe care sa o termin intr-o singura zi
28. o carte al carei titlu sa contina antonime
29. o carte a carei actiune sa se desfasoare intr-un loc pe care am vrut dintotdeauna sa-l vizitez
30. o carte publicata in anul in care m-am nascut
31. o carte cu recenzii proaste
32. o trilogie
33. o carte din copilarie
34. o carte cu un triunghi amoros
35. o carte a carei actiune se petrece in viitor
36. o carte a carei actiune se petrece in perioada liceului
37. o carte a carui titlu sa contina si denumirea unei culori
38. o carte care m-a facut sa plang
categoric, Omul invizibil, deci :)
39. o carte cu magie
40. un roman grafic
41. o carte scrisa de un autor despre care nu am mai auzit niciodata
42. o carte din biblioteca pe care nu am citit-o niciodata
43. o carte a carei actiune se petrece in orasul meu natal
44. o carte scrisa de un autor strain
45. o carte a carei actiune se petrece de Craciun
46. o carte scria de un autor al carui nume are aceleasi initiale cu al meu
47. o piesa de teatru
48. o carte interzisa
49. o carte scrisa pe baza unui serial tv sau care a devenit serial tv
50. o carte pe care am inceput-o mai demult, dar pe care nu am terminat-o niciodata
51. o carte pe care am tradus-o :P :))) ahahaaa... evident, asta am adaugat-o de la mine. Nu, nu pot citi o carte pe care am tradus-o, cel putin nu imediat, pentru ca practic am trait-o, deci aici mai am de asteptat vreo 2-5-10 ani, nu stiu cati deocamdata, pana o sa uit despre ce fusese vorba. :))

Desigur, daca le combin, ies vreo 15 carti. Asa, 50 ar insemna cate una pe saptamana... cred. Nu le voi combina.

Happy reading! ...si timp si linistea necesare pentru a o face.
Lavinia

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.