reading challenge 2015 cu 50 de titluri

Am mai incercat de doua ori si nu a mers, dar vad ca nu ma pot abtine sa nu reiau ideea asta. In fond, poate - de fapt, stiu sigur - ca nu mi-ar strica ceva organizare. De data asta urmez reading challenge-ul si pe good reads, cu update pe FB. Deci poate de rusine ca la finalul lu 2015 nu vor fi aratate decat 2-3 carti din lista, trebuie sa ma tin. Si nu e vorba ca nu citesc, ci ca se pare ca sunt incapabila sa citesc o lista de carti stabilita dinainte... mereu apare cate ceva nou si parca mai interesant, nu? Hehe. De data asta, am preluat o idee / imagine care a circulat pe Fb de dinainte de revelion si care are avantajul ca te lasa sa alegi...

Asadar...

In 2015 promit sa citesc...

01. o carte cu mai mult de 500 de pagini
Eric Berne - Ce spui dupa ''Buna ziua''?
02. o carte clasica de dragoste
[03] o carte care s-a ecranizat
John Green - Sub aceeasi stea
04. o carte publicata anul acesta
05. o carte al carei titlu sa contina si o cifra
06. o carte scrisa de un autor mai tanar de 30 de ani
07. o carte fara oameni
08. o carte amunzata
09. o carte scrisa de o femeie
10. o carte din genul mystery sau thriller
11. o carte cu un singur cuvant ca titlu
12. o carte cu povestiri
13. o carte a carei actiune se petrece in alta tara
14. o carte de non-fictiune
15. prima carte a unui autor cunoscut
16. o carte scrisa de autorul preferat, dar pe care sa nu o mai fi citit vreodata
17. o carte recomandata de un prieten
18. o carte care a castigat premiul Pulitzer
19. o carte bazata pe o poveste adevarata
20. o carte care se afla printre ultimele pe lista de citit
21. o carte preferata de-a mamei
22. o carte care ma sperie
23. o carte scria acum mai mult de 100 de ani
24. o carte aleasa dupa coperta
25. o carte pe care ar fi trebuit sa o citesc in scoala, dar... nu am citit-o :P
26. o carte de memorii
27. o carte pe care sa o termin intr-o singura zi
28. o carte al carei titlu sa contina antonime
29. o carte a carei actiune sa se desfasoare intr-un loc pe care am vrut dintotdeauna sa-l vizitez
30. o carte publicata in anul in care m-am nascut
31. o carte cu recenzii proaste
32. o trilogie
33. o carte din copilarie
34. o carte cu un triunghi amoros
35. o carte a carei actiune se petrece in viitor
36. o carte a carei actiune se petrece in perioada liceului
37. o carte a carui titlu sa contina si denumirea unei culori
38. o carte care m-a facut sa plang
categoric, Omul invizibil, deci :)
39. o carte cu magie
40. un roman grafic
41. o carte scrisa de un autor despre care nu am mai auzit niciodata
42. o carte din biblioteca pe care nu am citit-o niciodata
43. o carte a carei actiune se petrece in orasul meu natal
44. o carte scrisa de un autor strain
45. o carte a carei actiune se petrece de Craciun
46. o carte scria de un autor al carui nume are aceleasi initiale cu al meu
47. o piesa de teatru
48. o carte interzisa
49. o carte scrisa pe baza unui serial tv sau care a devenit serial tv
50. o carte pe care am inceput-o mai demult, dar pe care nu am terminat-o niciodata
51. o carte pe care am tradus-o :P :))) ahahaaa... evident, asta am adaugat-o de la mine. Nu, nu pot citi o carte pe care am tradus-o, cel putin nu imediat, pentru ca practic am trait-o, deci aici mai am de asteptat vreo 2-5-10 ani, nu stiu cati deocamdata, pana o sa uit despre ce fusese vorba. :))

Desigur, daca le combin, ies vreo 15 carti. Asa, 50 ar insemna cate una pe saptamana... cred. Nu le voi combina.

Happy reading! ...si timp si linistea necesare pentru a o face.
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii