Tabla adunării (în stil montessorian)

imagine: Le Jardin de Kiran
        Sunt sigură că există și în alte locuri și bloguri, eu am găsit-o întâmplător aici, unde se și explică modul în care se poate realiza, deși nu e mare chestie. La Mihai la școală am observat o tendință care nu îmi place, adică parcă ar vrea să îi învețe pe de rost adunările până la 10. Știu că de la o vârstă oricum le vor știi, dar acum vreau să le facă singuri, să le judece; poate greșesc și asta o fi ”norma”, dar tot nu îmi place... așa că acasă îi dăm înainte cu adunări cu degete, bile, pietre, macaroane, steluțe, ș.a.m.d.
        Tabelul ăsta mi se pare foarte ingenios pentru că îi ajută să se verifice singuri - așa îl vom și folosi, pentru că vreau să îi învăț să facă unele lecții singuri. În fine, asta-s gândurile mele, vom vedea cum va fi...

^.^
Lavinia

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii