Cărți pentru 2014

foto: 123rf.com
        Sincer, mi-e și teamă să mai scriu ceva legat de cărțile pe care le-aș avea de citit. Asta, desigur, pentru că nu am indeplinit nici măcar jumătate din cele 3-4 reading challenge-uri la care am zis că particip... deși era atât de simplu! Ei, viața are alte planuri și bine că le are, în cele din urmă.
        Pun pentru 2014 cărțile din 2013, minus cele citite, dar la care adaug Mireasma trandafirilor salbatici de Sorina Popescu, recomandată într-un comment.
        În continuare mi-ar plăcea să fac un challenge de tipul Around the World, cu autori din țări diferite... dar dacă fac asta, nu mă mai înscriu nicăieri; cine trece pe aici și e interesat de așa ceva, am găsit una aici.

        În rest, ce să zic... Deși îmi doresc să mă țin de o listă, sper să am și atâta treabă încât să-mi fie la fel de greu ca anul acesta.

Lectură plăcută!
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii