desenele lor

Desene dupa Ghici ce voi desena aici

E vorba despre cartea Luciei Muntean, despre care am scris aici. O avem de un an, dar de abia acum cei doi au inceput sa o si foloseasca. Primul care a cerut cartea a fost Mihai, apoi a inceput si ea.

Iata ce le-a iesit...

...by Mihai




...by Maria




Nu sunt perfecte, dar zau ca imi plac asa cum sunt! Si nu numai ca sunt ai mei. :)

Cand vine vorba de desen/pictura, eu cred ca trebuie incurajata mai mult exprimarea propriilor idei, decat redarea ca dupa sablon - si spun asta ca om care a facut 6 ani de liceu de arta si caruia i s-a acrit tocmai din cauza faptului ca nu era incurajata libera expresie. In fine...

:)
Lavinia

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.