Spray impotriva monstrilor

E un subiect mai vechi, o idee pe care am gasit-o acum ceva timp, dar care nu se mai aplica la noi deja. Dar pentru ca mi-a adus aminte de o perioada cand copiii erau mici si infricosati si aveau nevoie de cineva care sa ii ajute sa treaca peste temerile nocturne.

Copiilor le e frica de intuneric. Si e ceva normal, zic eu. Nu au inca destule cunostinte despre cum functioneaza lumea in care traiesc si nici logica nu este formata, deci da, o umbra pe perdea va fi un monstru. Explicatiile sunt bine-venite, insa cel mic nu va intelege si nu va crede mare lucru, in primul rand pentru ca va fi pe jumatate adormit cand se va trezi noaptea, speriat si in al doilea rand pentru ca, dupa cum am spus, logica se ''invata'' mai tarziu.

Noi am facut experimente cu lanterne si am citit si o carticica despre asta (cu ScoobyDoo, maestrul monstruozitatilor) si incet-incet au inteles; am avut nopti in care i-am primit in patul nostru, am dormit eu cu ei in pat, i-am leganat, le-am cantat si alte chestii d-astea pe care le mai fac parintii. Si acum dorm cu luminita in camera si nu gasesc nimic ciudat in asta. Dar intre timp Mihai a devenit pasionat de fiinte fantastice si monstrii din literatura, iar Maria nu e nici ea prea departe.

Ei bine, niste oameni de peste hotare, s-au gandit sa pacaleasca copiii cu un fel de spray impotriva monstrilor. E de fapt o apa chioara cu ceva ulei esential, ca sa miroasa frumos, dar eticheta face totul. Daca cel mic nu va intelege logic faptul ca nu exista monstrii, atunci se poate incerca aceasta solutie... se pulverizeaza inainte de culcare, eventual se spune si o vraja sau o poezie de viteji si, cica, functioneaza.

Etichete pentru DIY
Pentru cine vrea sa dea un aspect foarte comercial ''ca de pe raftul magazinului'', exista de downloadat etichete cu:
Iata alte cateva idei:



Have fun! Si scapatul de monstrii e o activitate interesanta :))
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii