Mancare de mazare (simpla, de post)

Mie imi place mult mazarea. Atat de mult, incat daca inainte dadeam iama in farfuria cu prajituri, acum dau iama in cratita cu mazare din frigider. :P Si patesc la fel cu varza, de exemplu. Revenind din reverie,am primit de la sora mea niste mazare tanara, de la tara. Asa ca ce putem face altceva... decat sa invat sa fac, pentru prima oara, o simpla mancare cu mazare.


I n g r e d i e n t e :
  • 3 cani mazare
  • 1 lingura ulei
  • 1 ceapa
  • 1 lingura faina
  • apa
  • marar
  • sare si piper
  • zahar
P r e p a r a r e :
  • ceapa se curata si se taie fideluta
  • oala se pune pe foc, se pune o lingura de ulei, apoi ceapa si cand incepe ca sfaraie, se adauga apa, astfel incat ceapa sa nu se prajeasca
  • se adauga mazarea si apa cat sa o acopere + sare
  • cand e fiarta pe jumatate (dupa 15 minute) am pus pasta de tomate
  • dupa inca 10 minute am luat sos si am amestecat cu faina, apoi am pus la loc in oala (data viitoate trec peste acest pas) + zahar
  • cand se opreste focul se toaca mararul si se amesteca in oala

Iese o minune! dar voi mai experimenta si cu alte retete
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii