amenajari interioare

Cum ar putea arata biroul de la mansarda

Am tot adunat de pe internet imagini cu poduri mansardate sau amenajate pentru locuinta. E un vis, mai mult sau mai putin aplicabil, ca in curand sa avem si noi, adica eu si sotul, o camera a noastra unde sa avem parte de mai multa intimitate. Oricum, mansardarea podului e o optiune si pentru cine nu are suficient spatiu - ne incadram foarte bine si in categoria asta. Asadar... sa vedem ideile!













Cam atat deocamdata. Problema mea este una singura: nu suport tavanele joase. Am dormit o data intr-o mansarda si mai mult nu am dormit... simteam ca ma sufocam. Indiferent de locul anume in care imi voi aseza biroul, categoric nu va fi lang aun perete inclinat - decat daca va fi spre mijlocul camerei. :)

Lav

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=

2 comments:

anca spunea...

Dar daca ti-ai face tavanul din geam? Adica sa vezi cerul cand ridici capul, prin cateva ferestre in plafon? (e mai greu de realizat in mijlocul camerei si mai usor unde e inclinatia mare)...

Lavinia spunea...

da, e o varianta la care m-am gandit ar fi un vis implinit :D. exista sisteme speciale pentru asta, numai ca au un pret cat jumatate din amenajarea in sine a intregului pod :))) alta varianta sunt termopanele, insa nu stiu daca pot face fata greutatii zapezii... ma trebuie sa cercetez problema.

Un produs Blogger.