Una calda, una rece. + de ce se intampla asa

Azi si ieri au fost doua zile in care nu m-am inteles deloc cu Mihai. Am fost pe lungimi de unda diferite. Azi am tras de el pentru orice actiune simpla pe care trebuia sa o faca, iar spre seara m-a blagoslovit iar cu cate un ''vai dar ce mama rea esti'' si ''esti cea mai infricosatoare mama din cate am vazut eu''. Imi cazuse moralul la pamant, evident... cum naiba de face numai cu mine asa si nu cu altii? Oi fi chiar atat de ''cea mai rea mama''?

Apoi, spre seara, am gasit articolul asta. Absolut intamplator, dar venit la momentul potrivit, evident. Nu mai cred in coincidente, pentru ca nu e prima oara cand am primit raspunsuri la intrebari din intamplare. :) Articolul e foarte bun, o sa ii fac in rezumat sau o sa cer permisiune sa il traduc (nush daca o sa si primesc).

Si acum, inainte de culcare, Mihai imi zice ''Mami, imi e dor de iubirea pe care o fac cu tine. Si pe care o facem in pat.'' Dincolo de faptul ca daca ar fi spus asta in troleu, am fi intors (iar) capetele din jurul nostru, m-am simtit bine si mi-a confirmat tot ceea ce am citit in articolul de mai sus. Pentru curiosi, iubirea aia e imbratisatul si cititul de seara.

Noapte buna!
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii