Mihai va fi Croitorasul cel viteaz la ultima serbare + poezia lui

Avem si poezie super viteaza. Ce sa mai spun? Ca el e incantat si eu la fel? A, si inca o faza: din toata grupa de 27 de copii, numai Mihai si inca un coleg stiau cine e personajul si povestea lui... that's weird.


Iata si poezia:
Nu va uitati ca sunt mic! 
Va spun ca nu stiti nimic!
Ia cititi pe braul meu 
Sa vedeti cine sunt eu: 
"Sapte dintr-o lovitura'' 
Va clantane dintii-n gura? 
Si mai pot, stati sa va spun, 
Uriasii sa-i rapun. 
Pot sa prind si porci mistreti, 
Inorogi si tot ce vreti. 
Sunt istet, nevoie mare, 
Si am lumea la picioare! 
Stau acum intr-un palat 
Si sunt mare imparat. 

Trebuie sa ii fac un brau rosu (asa avem instructiune de la doamna) pe care sa scriu 7 dintr-o lovitura... stateam si ma gandeam... cat de mic sa scriu, ca sa incapa toate cuvintele pe mijlocelul lui atat de tras printr-un fuior? Am deja o idee, deci am iesit din impas cu braul, va trebui sa ii mai gasesc o ie sau poate jalabia pe care i-a cumparat-o tati si pantalonii lui maro. Job done!

Ta-daaam!
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii