croitorasul cel viteaz

Mihai va fi Croitorasul cel viteaz la ultima serbare + poezia lui

Avem si poezie super viteaza. Ce sa mai spun? Ca el e incantat si eu la fel? A, si inca o faza: din toata grupa de 27 de copii, numai Mihai si inca un coleg stiau cine e personajul si povestea lui... that's weird.


Iata si poezia:
Nu va uitati ca sunt mic! 
Va spun ca nu stiti nimic!
Ia cititi pe braul meu 
Sa vedeti cine sunt eu: 
"Sapte dintr-o lovitura'' 
Va clantane dintii-n gura? 
Si mai pot, stati sa va spun, 
Uriasii sa-i rapun. 
Pot sa prind si porci mistreti, 
Inorogi si tot ce vreti. 
Sunt istet, nevoie mare, 
Si am lumea la picioare! 
Stau acum intr-un palat 
Si sunt mare imparat. 

Trebuie sa ii fac un brau rosu (asa avem instructiune de la doamna) pe care sa scriu 7 dintr-o lovitura... stateam si ma gandeam... cat de mic sa scriu, ca sa incapa toate cuvintele pe mijlocelul lui atat de tras printr-un fuior? Am deja o idee, deci am iesit din impas cu braul, va trebui sa ii mai gasesc o ie sau poate jalabia pe care i-a cumparat-o tati si pantalonii lui maro. Job done!

Ta-daaam!
Lav

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.