Mami & Maria la shopping, ca fetele mari

Cand s-a trezit, de dimineata, Mariuca a venit si am luat-o sa ne uitam la rochii. Si sa ne alegem, evident! :)) Nu mai stiu cum ajunsesem pe freepeople.com, insa vazusem ca au free shipping in anumite conditii. In fine, ne-am uitat si am admirat impreuna, ca doua fete. :) Draga mea, sa stii ca din cauza ta a ajuns mami sa cocheteze cu ideea de a purta rochii. Nu degeaba spun mereu ca tu esti lumina mea. :*

Iata ce si-a ales ea...


- Uau, mami, ce frumoasa este asta! Este superba!
- Da! E a mea, a mea!

Si ce am ales eu...


Poate nu e ceva iesit din comun, dar peste N ani ma voi uita la imaginile astea (daca o sa mai avem net si bloguri si toatea astea si atunci...) si voi zambi, gandindu-ma cum am stat cu bubuluna mea sa ne uitam la rochii, sa alegem, sa vorbim despre culori si ce ne sta bine.

Si pentru ca e o poastare ''de fete'', voi saluta cu...

...pupici,
Lav

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii