fashion

Mami & Maria la shopping, ca fetele mari

Cand s-a trezit, de dimineata, Mariuca a venit si am luat-o sa ne uitam la rochii. Si sa ne alegem, evident! :)) Nu mai stiu cum ajunsesem pe freepeople.com, insa vazusem ca au free shipping in anumite conditii. In fine, ne-am uitat si am admirat impreuna, ca doua fete. :) Draga mea, sa stii ca din cauza ta a ajuns mami sa cocheteze cu ideea de a purta rochii. Nu degeaba spun mereu ca tu esti lumina mea. :*

Iata ce si-a ales ea...


- Uau, mami, ce frumoasa este asta! Este superba!
- Da! E a mea, a mea!

Si ce am ales eu...


Poate nu e ceva iesit din comun, dar peste N ani ma voi uita la imaginile astea (daca o sa mai avem net si bloguri si toatea astea si atunci...) si voi zambi, gandindu-ma cum am stat cu bubuluna mea sa ne uitam la rochii, sa alegem, sa vorbim despre culori si ce ne sta bine.

Si pentru ca e o poastare ''de fete'', voi saluta cu...

...pupici,
Lav

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.