cazatura in dinti

Dintisorul cazut

De ziua lui Mai, colega vietnameza a lui Mihai, s-a dat petrecere mare la gradi. Doamna a chemat-o si pe Maria si in distractie, ea s-a impiedicat, a cazut cu gura de masuta si... si-a pierdut dintele care se misca. De ce se misca dintele asta si totul despre cazatura pe care a tras-o cand avea doi ani, drumurile la spital si restul detaliilor, le-am scris aici, la momentul respectiv; dintre cei doi dinti afectati, cel din stanga nu se fixase pentru ca continua sa suga degetul noaptea.

Imi aduc aminte ca tocmai in dimineata aceea il verificasem: se misca rau si in cepuse sa isi schimbe culoarea, deci trebuia sa mergem la pedodontie. Intr-un fel, mi-a parut bine ca a scapat de dinte astfel; oricum era de scos si cred ca mai bine ca l-a pierdut asa, decat sa trebuiasca sa-i faca anestezie, sa se sperie de ac, de intepatura, etc...



Ajunsi acasa, i-am desenat pe manute cate un dinte haios, ca sa se joace cu ei. Alerga prin toata casa si spunea ca are doi dinti. :)

xo,
Lavinia

About Lavinia

Am două pisici, doi copii, oameni pe care îi iubesc și o lume maaare în care vreau să trăiesc frumos. Îmi place să învăț mereu câte ceva nou, iubesc depărtările, Luna, norii, copacii, filmele vechi și cărțile mai puțin cunoscute. Mare amatoare de smoothie și fursecuri. Îndrăgostită de cărți, stele, lucruri vechi, struguri, gutui și pisici. =^.^=
Un produs Blogger.