primavara pasionala si primavara pastelata

Vine, vine primavara! ...desi cand ies afara dimineata, e un frig de ma strange ca si cand as manca lamaie. Soarele de la amiaza mai salveaza ideea de primavara. Asa ca am facut trei combinatii si, spre deosebire de cateva de dinainte, pe astea chiar le-as purta asa cum sunt - daca as avea unde, evident... Am facut jocuri de texturi si combinatii interesante de culori.

:) Pentru cine are rabdare sa citeasca despre tinute, culori, materiale si texturi...


Prima varanta de outfit de primavara are un superb palton rosu; stiu ca tipa din imaginea de mai jos il poarta lalai, dar eu cred ca cel mai bine ar merge cu o curea. Mmmm si se vede pe el ca e caldurooos. :)

Imi place mult si bluza; simpla, cu doua pliuri in fata si cate unul pe umar - mi se pare un detaliu interesant, mai ales ca in rest nu are pense. De studiat!

Si paltonul cel rosu...


~~~~~~~

Al doilea putfit este mai bland, in nuante pastelate si dulci. Ma duc imediat cu gandul la macaroons. Mmmm...


Ador rochia asta... e atat de diafana, detaliile sunt atat de clare. Desigur, fiind vorba de dantela, e posibil ca in realitate sa arate altfel, insa in imagine mi se pare foarte dulce si jucausa si eleganta in acelasi timp. Iata si cateva detalii...


~~~~~~~

 Ultima propunere este pentru o primavar amai friguroasa, de care nu stiu sigur daca vom avea parte prea mult. Anul acesta se poarta pantalonii largi, a la Katherine Hepburn si Lauren Bacall. Sa mai spun ca ador croiala asta? :)) Nu cred ca mai e cazul... :)


Cred ca am cam dat cu nuca in perete cu pantofii, dar din tot ce am gasit mi s-au parut cei mai potriviti pentru primavara. :)

Acestea fiind zise si... aratate... sper sa avem o primavara blanda si calda si senina,
L.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii